Uw Administratie Assistent
De administratie assistent? Dat ben ik, Pia Roelofs. Ik bied een snelle en betaalbare oplossing voor die ondersteuning welke u nodig heeft. Samen bespreken we wat ik voor u kan betekenen. Alles is mogelijk, van administratief tot secretarieel; van boekhouding tot notuleren. Wilt u uw gehele administratie tijdelijk of permanent laten verzorgen? Ook dat verzorg ik graag.
Wilt u niet de verplichting van iemand in vast dienstverband, dan is de administratie assistent een handige oplossing. Ik richt mij op bedrijven die te klein zijn om een administratief medewerker in dienst te nemen of die incidenteel financiële ondersteuning nodig hebben.
Met de administratie assistent bespaart u tijd en geld! Als administratief medewerker ben ik flexibel in te zetten voor een of meerdere dagdelen in de week. Ik neem uw administratieve zaken uit handen, zodat u kunt doen waar u goed in bent.
Zo regel ik bijvoorbeeld het voorwerk voor de accountant, waardoor u minder accountantskosten heeft. Met mij haalt u een betrouwbare, flexibele en betrokken assistent in huis. Ik pas me gemakkelijk aan, werk efficiënt en met plezier. Structuur aanbrengen in uw financiële administratie is wat ik het liefst doe en als het nodig is écht “orde in de chaos scheppen”. Eigenlijk ben ik boekhouder, administratiekracht en office manager in één!
Neemt u gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek.